Posts tonen met het label Algemeen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Algemeen. Alle posts tonen

woensdag 2 mei 2012

Nieuwe mailadressen

Vanaf nu kunnen onderstaande mailadressen in gebruik worden genomen en vervallen de andere mailadressen:



Kijk ook nog even op de website voor alle geweldige aanbiedingen in de winkel.

dinsdag 27 maart 2012

HobbyWorldwinkel in Hazerswoude

Vanaf aanstaande zaterdag, 31 maart, is de winkel aan de Rijneke Boulevard in Hazerswoude weer open!!

vriendelijke groeten,
Bep Welters

dinsdag 6 maart 2012

Website is uit de lucht

Vanmorgen kwamen we er achter dat de website van beide winkels uit de lucht is. Voorlopig houden we dit blog aan als algemene website van de beide HobbyWorld winkels.

Mocht u vragen hebben, kunt u mailen naar

Onze excuses voor het ongemak!

Bep Welters

zondag 26 februari 2012

Invetariseren maar!!!

De komende week, maandag 27 februari tot en met zaterdag 3 maart, zijn de beide HobbyWorld-winkels gesloten i.v.m. inventarisatie.

Het HobbyWorldteam

zondag 6 november 2011

Flexmarkers

Binnenkort gaat ook Hobbyworld de nieuwe Flexmarkers van Letraset verkopen.
Helaas moeten de Copic Markers daar plaats voor gaan maken. Deze zullen dus verdwijnen uit het assortiment van Hobbyworld maar de Flexmarkers komen daar voor terug.
Wil jij nog Copic Ciao markers aanschaffen? Dan moet je dat nu doen. Met de klantenkaart spaar je dan ook nog eens €1.00 voor elke €10.00 aan besteding bij de kassa.
Kijk voor de klantenkaartregels op de website.
Heb jij je als eens opgegeven voor de klantenkaart maar er nog geen een ontvangen? Dat geeft niet. Vraag bij de kassa of jouw gegevens in het systeem staan. Je spaart dan automatisch. Wel elke keer bij de kassa aangeven dat je een klantenkaart hebt en dat jouw gegevens in de kassa staan.  

Fijne zondag!
Marianne

zaterdag 5 november 2011

Hoera voor Kiara

Gisteren was Kiara jarig. Alsnog van harte gefeliciteerd!!!!
Fijn weekend allemaal!!
Marianne

zondag 30 oktober 2011

Nieuw blog


Als jullie dit bericht lezen, hebben jullie ons weer gevonden. Helaas is ons vorig blog uit de lucht en moeten we helemaal overnieuw beginnen. Dus......................... Ik hoop nog wat berichtjes te kunnen vinden en dan te plaatsen maar voorlopig beginnen we met een schone lei.

Kom dus regelmatig kijken want we zullen weer veel nieuwtjes op dit blog gaan plaatsen.

Fijne zondag!
Marianne