Posts tonen met het label Knutselmiddag. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Knutselmiddag. Alle posts tonen

maandag 12 december 2011

Pieten Knutselmiddag bij Hobbyworld Venlo

Pieten knutseldag Venlo was  kei-leuk!!
Zaterdag 3 december waren Knutselpiet en Plakpiet  in Venlo om met de kids een leuke Piet te knutselen. Het was heel gezellig en de kids hebben geweldig mooie Pieten gemaakt.
Ze hebben gevouwen, geplakt, versierd en natuurlijk lekker van de pepernoten gesnoept. Natuurlijk  hebben knutsel en plakpiet  dat ook aan Sinterklaas verteld en hij was apetrots  toen hij de foto´s zag. Zo trots zelfs dat Sinterklaas Hobbyworld Venlo gevraagd heeft eens wat foto´s op de blog te zetten zodat iedereen kan zien dat de kinderen zo goed hun best gedaan hebben.
Bedankt lieve kinderen en tot volgend jaar dan knutselen we weer gezellig verder.

donderdag 24 november 2011

Pieten Knutselmiddag bij Hobbyworld Venlo


De knutselpieten hebben ons laten weten dat ze zaterdag 3 december tussen 12.00 en 16.00 uur met de kinderen komen knutselen. Wat ze dan gaan maken blijft natuurlijk een verrassing.
De knutselpieten zijn er bij om de kinderen een handje te helpen.

Jullie komen toch ook??!!