Posts tonen met het label Kaartenclub. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Kaartenclub. Alle posts tonen

dinsdag 17 januari 2012

De Kaartenclub van HW Croptime

Afgelopen maandag hebben we een kaart gemaakt met een EK pons. deze is weer erg leuk geworden en de dames waren zeer tevreden.
Heel leuk om met een pons te spelen en er steeds iets anders mee te maken. Wil je ze van dicht bij bekijken kom dan 21 januari naar Hobbyworld om te zien wat wij maken met de Kaarten Club. Wie weet vind je het ook leuk om deel te nemen bij ons. Dat zouden we heel gezellig vinden.
Noteer de datum in de agenda en kom zaterdag vanaf 10 uur bij ons kijken.
Wie weet tot zaterdag,
groetjes Ineke

maandag 12 december 2011

De Kaartenclub van HW Croptime

Vandaag was er weer Kaartenclub bij HW Croptime. Ik heb nog geen tekst van Ineke ontvangen maar wel een foto van de kaart.

dinsdag 6 december 2011

Maandag, Kaartenclubdag!

Ik heb de foto ontvangen van de kaartenclub van afgelopen maandag.


Jammer genoeg heb ik nog geen foto ontvangen maar wel een gezellig stukje tekst van Ineke!!

Op Sinter Klaas z'n verjaardag hebben we lekkere speculaas en nootjes gekregen bij de thee.Dit was zeer aangenaam als je aan het kaarten maken bent.
We hebben vanmiddag een kaart gemaakt met vier labels aan elkaar, met daarop 2001 en op de laalste label hebben we er eentje exstra geplakt zodat als je deze open slaat er 2012 opstaat.
Verder hebben we de kaart versierd met een tekst en bloemetjes met dennentakjes en sterretjes van een stikker vel. Vind u het ook zo'n mooie kaart, kom toch eens kijken op maandag middag om 13.30uur bij Hobby World.
Het is er reuze gezellig en zeker als er meer dames bij komen. Wie weet zien we u gauw.
Hartelijke groeten van Ineke.
Zodra ik de foto ook ontvang, plaats ik hem natuurlijk bij dit bericht.

zaterdag 3 december 2011

Stap voor stap kaartenclub

Van de dame die elke week een kaartje verzint voor de Kaartenclub op maandag, heb ik de beschrijving gekregen van de laatste kaart. Hieronder vind je de kaart en een gezellig stukje, geschreven door Ineke.
Op maandag 28 n0vember hebben we weer een gezellige middag gehad. De dames hebben een leuke kaart voor de kerst gemaakt.
We hebben cardstock gebruikt en van Marianne Design haar winter blok, stempels alfabet en Snoesjes. De kaart is van een gewone maat, het oplegvelletje een halve cm kleiner. Daarop een stukje cardstock en het 3d plaatje van de Snoesjes.  Je rangschikt de letters kerst en vult het op met een ster of bloem of wat je leuk vind.
Vindt je  het leuk om ook van deze kaarten te maken. Kom dan op maandagmiddag om 13.30 uur bij ons in de winkel om gezellig met de dames mee te doen.
Wie weet zien we je binnenkort,
 
groetjes Ineke.

maandag 28 november 2011

Deze keer bij de Kaartenclub

Elke maandagmiddag kun je een leuke kaart maken bij de Kaartenclub van Hobbyworld Croptime. Kijk voor meer informatie op de website.

Dit keer zijn onderstaande kaarten gemaakt.
Ze zijn weer hartstikke leuk geworden!!
Als het lukt zal er elke keer een foto van de kaart gemaakt worden en zal ik hem plaatsen op het blog.

Dus...........................Tot volgende week!

dinsdag 8 november 2011

De Kaartenclub van HW Croptime

Elke maandagmiddag is er de kaartenclub. Van 13.3-15.00 uur kun je onder mijn begeleiding kaarten maken. Dat is reuzegezellig!!

Elke week proberen we nieuwe techniekjes uit of bouwen we verder op een al eerder gebruikte techniek. Het is hartstikke leuk om te zien hoe iedereen reageert op de verschillende technieken.
We zijn nu vollop kerstkaarten aan het maken zodat de dames met deze ideeeen ook thuis aan de gang kunnen gaan.

Volgende week gaan we een kerstster maken, die je cadeau kunt geven met een leuke bon of piepklein cadeautje er in.
Ben je nieuwsgierig geworden??? Kom dan ook eens naar de Kaartenclub bij HW Croptime of kom volgende week zo'n mooie kerstster maken! Je bent van harte welkom!!

Wel even opgeven via mail aan workshops-hobbyworld@croptime.net of in de winkel.
De kosten zijn € 5.00 per persoon, incl. koffie/thee en alle gebruikte materialen. Breng wel zelf je gereedschappen mee. Kijk hier voor op de website.

Wie weet tot ziens!!
groetjes,
Ineke