Vandaag was er weer Kaartenclub bij HW Croptime. Ik heb nog geen tekst van Ineke ontvangen maar wel een foto van de kaart.
Een leuk blog met veel informatie over wat er allemaal gebeurd in de winkel en wat er zoal te beleven valt.
Posts tonen met het label Kerstkaarten. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Kerstkaarten. Alle posts tonen
maandag 12 december 2011
zaterdag 3 december 2011
Stap voor stap kaartenclub
Van de dame die elke week een kaartje verzint voor de Kaartenclub op maandag, heb ik de beschrijving gekregen van de laatste kaart. Hieronder vind je de kaart en een gezellig stukje, geschreven door Ineke.
Op maandag 28 n0vember hebben we weer een gezellige middag gehad. De dames hebben een leuke kaart voor de kerst gemaakt.
We hebben cardstock gebruikt en van Marianne Design haar winter blok, stempels alfabet en Snoesjes. De kaart is van een gewone maat, het oplegvelletje een halve cm kleiner. Daarop een stukje cardstock en het 3d plaatje van de Snoesjes. Je rangschikt de letters kerst en vult het op met een ster of bloem of wat je leuk vind.
Vindt je het leuk om ook van deze kaarten te maken. Kom dan op maandagmiddag om 13.30 uur bij ons in de winkel om gezellig met de dames mee te doen.
Wie weet zien we je binnenkort,
groetjes Ineke.
maandag 28 november 2011
Deze keer bij de Kaartenclub
Elke maandagmiddag kun je een leuke kaart maken bij de Kaartenclub van Hobbyworld Croptime. Kijk voor meer informatie op de website.
Dit keer zijn onderstaande kaarten gemaakt.
Ze zijn weer hartstikke leuk geworden!!
Als het lukt zal er elke keer een foto van de kaart gemaakt worden en zal ik hem plaatsen op het blog.
Dus...........................Tot volgende week!
Abonneren op:
Posts (Atom)


