Posts tonen met het label Kerst. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Kerst. Alle posts tonen

woensdag 14 december 2011

12 tags of Christmas tag 11 en 12

Jammer genoeg heeft Tim Holtz al weer de laatste labels op zijn blog gezet. We moeten weer een heel jaar wachten op nieuwe Kerstlabels.
Gelukkig hebben we veel nieuwe ideeen opgedaan en nieuwe technieken geleerd. Daar kunnen we voorlopig weer mee voorruit.
Wat dacht je van het gebruik van Krimpie Dinkie in de Melting Pot??!! Ik heb daar zelf nooit aan gedacht!! Dan komt die Melting Pot ook nog eens de kast uit!!
En natuurlijk gebruikt hij weer de allernieuwste materialen zoals bij deze label de tissue wrap!!

Dank je wel Tim voor weer 12 prachtige labels en heel veel leuke ideeen!

Fijne dag!

maandag 12 december 2011

De Kaartenclub van HW Croptime

Vandaag was er weer Kaartenclub bij HW Croptime. Ik heb nog geen tekst van Ineke ontvangen maar wel een foto van de kaart.

zaterdag 10 december 2011

12 tags of Christmas tag 9 en 10

Ja, kerstlabel nummer 9 en 10 en dan nog maar twee te gaan.
Deze label is niet direct mijn favoriet maar de nieuwe techniek is wel hartstikke leuk!!
Ik ben gek op al die produkten van Tim Holtz en wat je er allemaal mee kunt doen. Nu nog wat extra tijd. LOL!!

Label nummer 10 is meer mijn ding,
Kerstmannen, rustiek, mooie kleuren. Ja, meer mijn ding. En ook weer iets leuks als versiering met die fragments.

Nou, zondag en maandag nog en dan is het al weer voorbij. Kunnen we uitkijken naar de Christmas tags van 2012!!

Fijn weekend!!

donderdag 8 december 2011

12 tags of Christmas tag 8

Het kan gewoon niet waar zijn!! Dit is alweer label nummer 8!! Dit betekent dat er nog maar 4 labels komen........................ Dan moeten we weer een heel jaar wachten. Zucht.....
Dit keer niet zozeer een echte kerstlabel maar wel weer een beauty!!

We gaan dus aftellen, nog vier labels te gaan.

woensdag 7 december 2011

12 tags of Christmas tag 7

Tim Holtz is lekker bezig!! Elke dag maakt hij een prachtige kerstlabel. Elke keer weer overtreft hij zichzelf. Zoooooooooooooo mooi!!
Veel van de produkten die hij heeft gebruikt zijn bij Hobbyworld te koop. Als er iets niet is, kan het waarschijnlijk wel besteld worden.

Ik kijk al weer uit naar de label van morgen. En jij???

dinsdag 6 december 2011

12 tags of Christmas tag 6

En weer heeft hij het voor elkaar!! Hij heeft weer een prachtige label gemaakt met techniekjes en produkten waar je misschien anders niet aan gedacht zou hebben.
Je hoeft natuurlijk niet perse deze embosfolder te gebruiken. Je kunt het volgens mij met elke embosfolder doen.

Fijne avond!

maandag 5 december 2011

12 tags of Christmas tag 4 en 5

Vanwege het weekend, een extra groot bericht.
Gisteren stond tag nr. 4 op de website van Tim Holtz.
Echt een beauty!!! Wat een leuke technieken laat hij toch elke dag zien!!

Wat dacht je van de label van vandaag??!! Zo'n leuke techniek, die op veel projectjes te gebruiken zijn.

Ik vind het helemaal leuk dat hij nog meer toepassingen laat zien. Echt heel leuk!!


Dit is zeker iets wat aantrekkelijk is om vaker te gebruiken. Ook leuk om toe te passen in mijn Ranger 1 workshop!!

Fijne avond,
Marianne

zaterdag 3 december 2011

12 tags of Christmas tag 3

Als je kijkt op de weblog van Tim Holtz, vandaag, zie je niet alleen label nummer 3 maar ook nog veel extra's!! Leuk!! Hij laat zien wat je allemaal nog meer kunt doen. De produkten van hem hebben zo ontzettend veel mogelijkheden, het kan niet op!!
Hier dus label nummer drie:
Deze label is zo prachtig omdat hij heerlijk simpel oogt. Je hebt er ook niet zo ontzettend veel voor nodig. 

Morgen weer een nieuwe label!! 

Stap voor stap kaartenclub

Van de dame die elke week een kaartje verzint voor de Kaartenclub op maandag, heb ik de beschrijving gekregen van de laatste kaart. Hieronder vind je de kaart en een gezellig stukje, geschreven door Ineke.
Op maandag 28 n0vember hebben we weer een gezellige middag gehad. De dames hebben een leuke kaart voor de kerst gemaakt.
We hebben cardstock gebruikt en van Marianne Design haar winter blok, stempels alfabet en Snoesjes. De kaart is van een gewone maat, het oplegvelletje een halve cm kleiner. Daarop een stukje cardstock en het 3d plaatje van de Snoesjes.  Je rangschikt de letters kerst en vult het op met een ster of bloem of wat je leuk vind.
Vindt je  het leuk om ook van deze kaarten te maken. Kom dan op maandagmiddag om 13.30 uur bij ons in de winkel om gezellig met de dames mee te doen.
Wie weet zien we je binnenkort,
 
groetjes Ineke.

vrijdag 2 december 2011

12 tags of Christmas tag 2

Nummer twee staat op het blog van Tim Holtz. Weer zo'n ontzettend mooie label!! Je wilt er meteen aan gaan beginnen!!
Als ik zie hoe mooi deze label ook weer is, ben ik zeer benieuwd naar alle volgende. Veel van de produkten zijn bij Hobbyworld te koop. En nu met die geweldige kortingen kun je op een betaalbare manier de labels maken!!
Kom elke dag even kijken, want ik zet ze er alle twaalf op!!

donderdag 1 december 2011

12 tags of Christmas tag 1

De eerste Kerstlabel 2011  van Tim Holtz is een feit!! Het is een beauty!!
Twaalf dagen lang zal Tim Holtz elke dag een Kerstlabel plaatsen. Stap voor stap laat hij zien hoe jij ook zo'n mooie label kunt maken. Net zoals de label hier boven!!

Hij is weer prachtig. Het is wel jammer dat Tim niet van te voren kan zeggen wat hij allemaal gaat gebruiken want dan zou je het van te voren kunnen aanschaffen.

Veel van de producten zijn bij Hobbyworld te koop. Mocht er iets niet op voorraad zijn, gaan we ons best doen om het toch nog te krijgen. Hoe lang dat gaat duren is afhankelijk van de voorraad van de groothandel. Reken maar dat dit soort produkten veel worden verkocht!! Ze gaan in elk geval, bij Hobbyworld, hun best doen veel van deze produkten te verkrijgen!

Kom je morgen ook kijken?? Dan zetten we nummer twee op het blog!

maandag 28 november 2011

Kerst Groenworkshop

Zaterdag 17 december is er weer een hartstikke leuke Kerst Groenworkshop bij Hobbyworld Croptime.
De workshop kost € 47.95, incl. alle materialen. De workshop wordt gegeven door Esther. Kijk voor meer informatie op de website.
Opgeven voor deze workshop kan in de winkel of via mail aan workshops-hobbyworld@croptime.net