Posts tonen met het label Flexmarkers. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Flexmarkers. Alle posts tonen

zaterdag 26 november 2011

De Flexmarkers zijn binnen!!!

Hoeraaaaaaaaaa!!!! Hobbyworld heeft de Flexmarkers van Letraset binnen!!!

Er zijn 52 kleuren en ze kosten € 3.65 per stuk!!

Kom snel kijken in de winkel!

Vrijdag 2 november geeft Nicole Verkooijen een demo Flexmarkers bij Hobbyworld Croptime aan de Rijneke Boulevard.

Kom je kijken??

Marianne

donderdag 17 november 2011

Certificering Flexmarkers bij Hobbyworld

Zoals al eerder vermeld zal Nicole Verkooijen op vrijdag 2 december een demo Flexmarkers geven. Op die dag kun je je ook opgeven voor een certificeringsdag, gegeven door Nicole.
De kosten zijn € 67.50 p.p. incl. materialen (excl. Flexmarkers). Je krijgt een mapje met info, je krijgt uitleg over de Flexmarkers en er worden diverse technieken geoefend. Daarna komt er een kleine test om de certificering af te ronden. Certificaten worden dezelfde dag meegegeven.

Dit kaartje is gemaakt door Nicole. Deze stempel is ingekleurd met Flexmarkers, het plaatje van de kaart heb ik van de blog van Nicole gehaald.

Dus, kom naar de demo op vrijdag 2 december en schrijf je in voor de certificering! De exacte datum en tijd van de certificering zullen nog worden doorgegeven.

Fijne dag!
Marianne

vrijdag 11 november 2011

Hoera Flexmarkers

Wij hopen vanaf 21 november de Flexmarkers binnen te hebben!! We hebben dan ook meteen gevraagd aan Nicole Verkooijen of ze een demo wil komen geven. En dat wil zij!!

Op vrijdag 2 december komt zij naar Hobbyworld Croptime aan de Rijneke Boulevard om alles over de Flexmarkers te vertellen.
Er zal dan een inschrijflijst liggen voor een certificering. Daar zal later nog een datum voor bekend gemaakt worden.
Ik heb er in elk geval zin in!!!

Dit kaartje is gemaakt door Nicole Verkooijen met de Flexmarkers. Het plaatje heb ik van haar blog gehaald.

Ik hoop in elk geval tot 2 december!!
Marianne

zondag 6 november 2011

Flexmarkers

Binnenkort gaat ook Hobbyworld de nieuwe Flexmarkers van Letraset verkopen.
Helaas moeten de Copic Markers daar plaats voor gaan maken. Deze zullen dus verdwijnen uit het assortiment van Hobbyworld maar de Flexmarkers komen daar voor terug.
Wil jij nog Copic Ciao markers aanschaffen? Dan moet je dat nu doen. Met de klantenkaart spaar je dan ook nog eens €1.00 voor elke €10.00 aan besteding bij de kassa.
Kijk voor de klantenkaartregels op de website.
Heb jij je als eens opgegeven voor de klantenkaart maar er nog geen een ontvangen? Dat geeft niet. Vraag bij de kassa of jouw gegevens in het systeem staan. Je spaart dan automatisch. Wel elke keer bij de kassa aangeven dat je een klantenkaart hebt en dat jouw gegevens in de kassa staan.  

Fijne zondag!
Marianne