maandag 16 januari 2012

Workshoppromotiedag zaterdag 21 januari door Marianne van de Bor

Hobby World een top organisatie waar u al uw creatieve ideeën en  vaardigheden kwijt kan.
Wij gaan het jaar 2012 weer creatief aan de slag. Op 21 januari 2012 zullen wij jou onze nieuwe  workshops presenteren. Ik, Marianne van de Bor, nodig je dan ook uit om gezellig te komen kijken en ideeën op te doen om een aantal zeer leuke workshops te komen volgen.
De volgende workshops zullen er door mij worden gepresenteerd.
GROENDECORATIEAls gediplomeerd bloemist geef ik workshop groendecoraties bij Hobby World. De eerste zullen in het teken van Valentijn staan en de tweede in het teken van de Pasen. Uiteraard kan je, je opgeven wanneer je denkt, bij het zien, dat wil ik ook.
POWERTEXNa het behalen van al mijn opleiding niveaus als Powertex docente, is het erg leuk om de technieken en de mogelijkheden van Powertex aan een ieder  over te brengen. Zo zal er een demonstratie zijn met Powetex en kunt u afbeeldingen zien, van workshops waarvoor u zich kan inschrijven.
MOZAIEKENWil je een eigen blad, kom, vaas voorzien van mozaïek steentjes, het kan bij ons bij Hobby World. Wij bieden de mogelijkheid om een workshop te volgen, maar ook kunt u binnen lopen tijdens de inloopavonden.  Ook zaterdag 21 januari 2012 kunt u zien wat mogelijk is. Een demonstratie wordt gegeven en vind je het leuk, schrijf je in.
Tot ziens op zaterdag 21 januari 2012 bij Hobby World, aan de Rijndijk 2e te Hazerswoude.
Marianne van de Bor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten