Posts tonen met het label Workshoppromotiedag. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Workshoppromotiedag. Alle posts tonen

zaterdag 28 januari 2012

HobbyWorld Venlo

Vorige week zaterdag hadden beide HobbyWorld-winkels een gezellige open dag waarbij je alle activiteiten in de winkels kon bekijken en beleven. Van de winkel in Venlo hebben we onderstaand verslag van deze gezellige dag gekregen.
Ik heb de eer gekregen om een klein stukje te schrijven over de open dag.
Super gezellig, mooie creaties, geweldige inzet van de crea-docenten.
Klanten die overal rondlopen en een gezellig praatje maken.
Sommige zelfs met een kop koffie in de hand.
Gewoon een klein feestje.
De kinderen die in onze winkel kwamen mochten zich laten schminken.
Zelfs onze jonge teamleden lieten zich schminken als;
Mega Mindy, Dracula, een lief poesje en ons bloemenmeisje.

Wij hadden ook veel te bieden die dag, zoals:
Stempelen
Sieraden maken van fimo-klei, fietsenband en jasseron
Kaarten maken
Powertex
Scrappen
Taart decoreren
Schminken

Ook hadden wij nieuwe technieken te bieden, zoals:
Breien en haken
Creatief met textiel
Wood & Joy
Eigenlijk teveel om op te noemen.
In ieder geval heb ik heel erg van deze dag genoten.
Veel gelachen en lol gemaakt.
Echt een geslaagde OPEN DAG.
Ik kan jullie wel al lekker maken met een nieuwe OPEN DAG
die in september 2012 gehouden wordt.

Ik wens iedereen veel knutselplezier!

Groetjes Patricia Tibon

vrijdag 20 januari 2012

Heeft u een even een taartmomentje?

Mag ik me aan u voorstellen: Esther Smit, de 'taartdame' van Hobbyworld. 
Al van kinds af aan knutsel ik en toen ik de ambacht van versierde taart ontdekte, was ik meteen verkocht. Ik kwam erachter een taart niet alleen een lekkernij is, maar ook een kunstwerk kan zijn. Echte zoete kunst dus!
Als je eenmaal besmet bent met het taartvirus kom je er niet meer vanaf. Beginnend bij de basis, heb ik me steeds verder ontwikkeld en nieuwe technieken ontdekt.
Naast het plezier dat ik er zelf aan beleef, vindt ik het super om anderen verder te kunnen helpen en mijn plezier overbrengen. Sinds dit jaar heb ik de eer om mijn plezier met jullie te mogen delen in de bijzondere taartworkshops bij Hobbyworld.

Een van mijn specializaties is toch wel de 3D taart: een kunstwerk of karakter in plaats van een platte taart. Deze worden zo realistisch mogelijk gevormd uit cake en versierd zodat het vaak haast niet meer op een taart lijkt! Van de vele taarten die mijn keuken verlaten selecteer ik een aantal als Workshopproject.  Ik probeer voor elk seizoen of speciale gelegenheid een unieke taart te ontwerpen. Deze workshops vindt je dan ook alleen bij Hobbyworld. Denk aan een kerstkranstaart, een hartentaart voor valentijnsdag, een paas-schaap, bloesemtaart..  je kunt het zo gek niet bedenken! 

Het is geweldig zoveel banketbakkers te zien ontplooien en je staat vaak zelf te kijken van je verborgen creatieve talenten! Met de juistDe eerste was een uiltje, die meteen ieders hart smolt, zodat ik die workshop nu nog steeds geef.e materialen en een flinke dosis enthousiasme kan iedereen namelijk een mooie taart maken. Maar het hoofddoel is toch wel het plezier en ik kan je verzekeren dat je bij mij een onvergetelijk gezellige dag te wachten staat
Verwen dus jezelf of iemand anders met een workshop taartkunst en geef je op!

Tot Taarts!

dinsdag 17 januari 2012

De Kaartenclub van HW Croptime

Afgelopen maandag hebben we een kaart gemaakt met een EK pons. deze is weer erg leuk geworden en de dames waren zeer tevreden.
Heel leuk om met een pons te spelen en er steeds iets anders mee te maken. Wil je ze van dicht bij bekijken kom dan 21 januari naar Hobbyworld om te zien wat wij maken met de Kaarten Club. Wie weet vind je het ook leuk om deel te nemen bij ons. Dat zouden we heel gezellig vinden.
Noteer de datum in de agenda en kom zaterdag vanaf 10 uur bij ons kijken.
Wie weet tot zaterdag,
groetjes Ineke

maandag 16 januari 2012

Workshoppromotiedag zaterdag 21 januari door Marianne van de Bor

Hobby World een top organisatie waar u al uw creatieve ideeën en  vaardigheden kwijt kan.
Wij gaan het jaar 2012 weer creatief aan de slag. Op 21 januari 2012 zullen wij jou onze nieuwe  workshops presenteren. Ik, Marianne van de Bor, nodig je dan ook uit om gezellig te komen kijken en ideeën op te doen om een aantal zeer leuke workshops te komen volgen.
De volgende workshops zullen er door mij worden gepresenteerd.
GROENDECORATIEAls gediplomeerd bloemist geef ik workshop groendecoraties bij Hobby World. De eerste zullen in het teken van Valentijn staan en de tweede in het teken van de Pasen. Uiteraard kan je, je opgeven wanneer je denkt, bij het zien, dat wil ik ook.
POWERTEXNa het behalen van al mijn opleiding niveaus als Powertex docente, is het erg leuk om de technieken en de mogelijkheden van Powertex aan een ieder  over te brengen. Zo zal er een demonstratie zijn met Powetex en kunt u afbeeldingen zien, van workshops waarvoor u zich kan inschrijven.
MOZAIEKENWil je een eigen blad, kom, vaas voorzien van mozaïek steentjes, het kan bij ons bij Hobby World. Wij bieden de mogelijkheid om een workshop te volgen, maar ook kunt u binnen lopen tijdens de inloopavonden.  Ook zaterdag 21 januari 2012 kunt u zien wat mogelijk is. Een demonstratie wordt gegeven en vind je het leuk, schrijf je in.
Tot ziens op zaterdag 21 januari 2012 bij Hobby World, aan de Rijndijk 2e te Hazerswoude.
Marianne van de Bor

vrijdag 13 januari 2012

Scrapbooken


Niets is leuker om de foto’s in een album te plakken en later weer eens te bekijken ….. maar het is nog leuker om er een geweldig scrapbook van te maken en deze later terug te kijken . Dit doen we op de donderdagavond het is een gezellige groep dames die ieder aan een eigenalbum aan het werken zijn. Van vakantie, stamboom, trouw baby gewoon alles eigenlijk zie je op z’n avond. We beginnen na 18.30  (officieel) en stoppen rond 20.45 uur. Iedereen kan het want ik ben er om je te helpen.
Kijk even op de website voor wat je zelf mee moet nemen.
Maar ook een geweldig canvas is leuk om te maken op de donderdagavond ….. alles kan dus ja kom genieten op 21 januari en geef je op het is ontzettend gezellig.