vrijdag 4 november 2011

Sieraden spreekuur

Mijn naam is Angélique, en al bijna 8 jaar maak ik zelf sieraden.
Dit is begonnen toen ik in Brussel woonde, en de Swarovski-kralen heel erg in waren daar. Vanaf dat moment ben ik eerst ringen gaan maken, en vervolgens armbanden, kettingen, oorbellen…..
Al gauw kreeg ik de vraag of ik workshops wilde geven in het sieraden maken. Dit doe ik nog steeds, ook bij Hobbyworld!
De ervaring leert dat iedereen wel een sieraad in een laatje heeft liggen, dat kapot is en daardoor niet meer gedragen kan worden. Ik krijg dan ook veel aanvragen om deze sieraden te repareren.
Bep van Hobbyworld kreeg door die vragen een lumineus idee….. U neemt uw kapotte sieraden mee zaterdag 19 november, en ik zal u vertellen hoe u uw ketting, armbanden of oorbellen weer kunt repareren. Dit advies is gratis!
Hobbyworld heeft een groot assortiment materialen om sieraden te maken en te herstellen, dus alles wat u eventueel nodig heeft is voorhanden.

Tot zaterdag 19 november, van 12.00 tot 17.00 uur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten