vrijdag 20 januari 2012

Heeft u een even een taartmomentje?

Mag ik me aan u voorstellen: Esther Smit, de 'taartdame' van Hobbyworld. 
Al van kinds af aan knutsel ik en toen ik de ambacht van versierde taart ontdekte, was ik meteen verkocht. Ik kwam erachter een taart niet alleen een lekkernij is, maar ook een kunstwerk kan zijn. Echte zoete kunst dus!
Als je eenmaal besmet bent met het taartvirus kom je er niet meer vanaf. Beginnend bij de basis, heb ik me steeds verder ontwikkeld en nieuwe technieken ontdekt.
Naast het plezier dat ik er zelf aan beleef, vindt ik het super om anderen verder te kunnen helpen en mijn plezier overbrengen. Sinds dit jaar heb ik de eer om mijn plezier met jullie te mogen delen in de bijzondere taartworkshops bij Hobbyworld.

Een van mijn specializaties is toch wel de 3D taart: een kunstwerk of karakter in plaats van een platte taart. Deze worden zo realistisch mogelijk gevormd uit cake en versierd zodat het vaak haast niet meer op een taart lijkt! Van de vele taarten die mijn keuken verlaten selecteer ik een aantal als Workshopproject.  Ik probeer voor elk seizoen of speciale gelegenheid een unieke taart te ontwerpen. Deze workshops vindt je dan ook alleen bij Hobbyworld. Denk aan een kerstkranstaart, een hartentaart voor valentijnsdag, een paas-schaap, bloesemtaart..  je kunt het zo gek niet bedenken! 

Het is geweldig zoveel banketbakkers te zien ontplooien en je staat vaak zelf te kijken van je verborgen creatieve talenten! Met de juistDe eerste was een uiltje, die meteen ieders hart smolt, zodat ik die workshop nu nog steeds geef.e materialen en een flinke dosis enthousiasme kan iedereen namelijk een mooie taart maken. Maar het hoofddoel is toch wel het plezier en ik kan je verzekeren dat je bij mij een onvergetelijk gezellige dag te wachten staat
Verwen dus jezelf of iemand anders met een workshop taartkunst en geef je op!

Tot Taarts!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten