donderdag 17 november 2011

Certificering Flexmarkers bij Hobbyworld

Zoals al eerder vermeld zal Nicole Verkooijen op vrijdag 2 december een demo Flexmarkers geven. Op die dag kun je je ook opgeven voor een certificeringsdag, gegeven door Nicole.
De kosten zijn € 67.50 p.p. incl. materialen (excl. Flexmarkers). Je krijgt een mapje met info, je krijgt uitleg over de Flexmarkers en er worden diverse technieken geoefend. Daarna komt er een kleine test om de certificering af te ronden. Certificaten worden dezelfde dag meegegeven.

Dit kaartje is gemaakt door Nicole. Deze stempel is ingekleurd met Flexmarkers, het plaatje van de kaart heb ik van de blog van Nicole gehaald.

Dus, kom naar de demo op vrijdag 2 december en schrijf je in voor de certificering! De exacte datum en tijd van de certificering zullen nog worden doorgegeven.

Fijne dag!
Marianne

maandag 14 november 2011

Grote stoffen sale!!

Vanaf dinsdag 15 november is er een grote stoffen sale bij Hobbyworld Croptime.
Tot 40% korting op alle stoffen!! (behalve voeringstof)
Wees er snel bij want OP=OP!!!

zondag 13 november 2011

Cupcakes versieren

Op zaterdag 26 november geeft Esther Smidt.de workshop Cupcakes versieren.

Tijdens deze workshop maak je gezellige sinten en pietjes van de cupcakes. Je versiert, samen met Esther, diverse cupcakes.
De workshop duurt drie uur, van 13.00- 16.00 uur. De kosten zijn € 29.95 p.p. incl. alle materialen.

Opgeven voor deze workshop kan in de winkel of via mail aan workshops-hobbyworld@croptime.net

vrijdag 11 november 2011

Hoera Flexmarkers

Wij hopen vanaf 21 november de Flexmarkers binnen te hebben!! We hebben dan ook meteen gevraagd aan Nicole Verkooijen of ze een demo wil komen geven. En dat wil zij!!

Op vrijdag 2 december komt zij naar Hobbyworld Croptime aan de Rijneke Boulevard om alles over de Flexmarkers te vertellen.
Er zal dan een inschrijflijst liggen voor een certificering. Daar zal later nog een datum voor bekend gemaakt worden.
Ik heb er in elk geval zin in!!!

Dit kaartje is gemaakt door Nicole Verkooijen met de Flexmarkers. Het plaatje heb ik van haar blog gehaald.

Ik hoop in elk geval tot 2 december!!
Marianne

woensdag 9 november 2011

W.I.P. ( Work In Progres)

Bij Hobby World hebben ze deze kleine, schattige tasjes binnengekregen.
Hiervan gaan we een leuk versierd kerstcadeautasje maken. Het wordt een workshop voor december en zodra het voorbeeld klaar is, zal ik het op het blog plaatsen. Houdt het blog dus in de gaten!!!

Fijne dag,
Marianne

dinsdag 8 november 2011

De Kaartenclub van HW Croptime

Elke maandagmiddag is er de kaartenclub. Van 13.3-15.00 uur kun je onder mijn begeleiding kaarten maken. Dat is reuzegezellig!!

Elke week proberen we nieuwe techniekjes uit of bouwen we verder op een al eerder gebruikte techniek. Het is hartstikke leuk om te zien hoe iedereen reageert op de verschillende technieken.
We zijn nu vollop kerstkaarten aan het maken zodat de dames met deze ideeeen ook thuis aan de gang kunnen gaan.

Volgende week gaan we een kerstster maken, die je cadeau kunt geven met een leuke bon of piepklein cadeautje er in.
Ben je nieuwsgierig geworden??? Kom dan ook eens naar de Kaartenclub bij HW Croptime of kom volgende week zo'n mooie kerstster maken! Je bent van harte welkom!!

Wel even opgeven via mail aan workshops-hobbyworld@croptime.net of in de winkel.
De kosten zijn € 5.00 per persoon, incl. koffie/thee en alle gebruikte materialen. Breng wel zelf je gereedschappen mee. Kijk hier voor op de website.

Wie weet tot ziens!!
groetjes,
Ineke

zondag 6 november 2011

Flexmarkers

Binnenkort gaat ook Hobbyworld de nieuwe Flexmarkers van Letraset verkopen.
Helaas moeten de Copic Markers daar plaats voor gaan maken. Deze zullen dus verdwijnen uit het assortiment van Hobbyworld maar de Flexmarkers komen daar voor terug.
Wil jij nog Copic Ciao markers aanschaffen? Dan moet je dat nu doen. Met de klantenkaart spaar je dan ook nog eens €1.00 voor elke €10.00 aan besteding bij de kassa.
Kijk voor de klantenkaartregels op de website.
Heb jij je als eens opgegeven voor de klantenkaart maar er nog geen een ontvangen? Dat geeft niet. Vraag bij de kassa of jouw gegevens in het systeem staan. Je spaart dan automatisch. Wel elke keer bij de kassa aangeven dat je een klantenkaart hebt en dat jouw gegevens in de kassa staan.  

Fijne zondag!
Marianne

zaterdag 5 november 2011

Hoera voor Kiara

Gisteren was Kiara jarig. Alsnog van harte gefeliciteerd!!!!
Fijn weekend allemaal!!
Marianne

vrijdag 4 november 2011

Sieraden spreekuur

Mijn naam is Angélique, en al bijna 8 jaar maak ik zelf sieraden.
Dit is begonnen toen ik in Brussel woonde, en de Swarovski-kralen heel erg in waren daar. Vanaf dat moment ben ik eerst ringen gaan maken, en vervolgens armbanden, kettingen, oorbellen…..
Al gauw kreeg ik de vraag of ik workshops wilde geven in het sieraden maken. Dit doe ik nog steeds, ook bij Hobbyworld!
De ervaring leert dat iedereen wel een sieraad in een laatje heeft liggen, dat kapot is en daardoor niet meer gedragen kan worden. Ik krijg dan ook veel aanvragen om deze sieraden te repareren.
Bep van Hobbyworld kreeg door die vragen een lumineus idee….. U neemt uw kapotte sieraden mee zaterdag 19 november, en ik zal u vertellen hoe u uw ketting, armbanden of oorbellen weer kunt repareren. Dit advies is gratis!
Hobbyworld heeft een groot assortiment materialen om sieraden te maken en te herstellen, dus alles wat u eventueel nodig heeft is voorhanden.

Tot zaterdag 19 november, van 12.00 tot 17.00 uur!

woensdag 2 november 2011

Sieraden van fietsbanden

Afgelopen zaterdag gaf Marijke van Bergen een hele leuke demo "Sieraden maken van fietsbanden". Zij had aan belangstelling absoluut geen gebrek.
We hopen dan ook dat haar workshops veel cursisten zal trekken.
Wil je ook van die mooie sieraden maken? Geef je dan op voor de workshops. Dit kan in de winkel of via mail aan workshops-hobbyworld@croptime.net

Fijne avond!
Marianne

dinsdag 1 november 2011

By by Halloween

Iedereen heeft een geweldige tijd gehad, de afgelopen dagen tijdens Halloween, bij Hobbyworld Croptime. Er zijn spinnen gemaakt en toverhoeden versierd. Er waren verschillende moeders die ook nog geholpen hebben.
Alle, trouwens hele lieve, heksen waren zeer tevreden. Ze zijn op hun bezemsteel vertrokken maar komen zeker volgend jaar weer terug!!

Hou het blog en de website dus goed in de gaten!! Je zult er kunnen lezen wat er volgend jaar allemaal gaat gebeuren tijdens Halloween.

Kun jij niet wachten tot Halloween maar wil jij veel eerder leuke dingen doen?? Dat kan!! Kijk op de website, er is altijd wel iets te beleven.

zondag 30 oktober 2011

Super Wilton Basis Workshop deel 1

Door de afzegging van een groep zijn er onverwacht nog 4 plekje vrijgekomen voor de eerstvolgende Super Wilton Basis Workshop deel 1.
Had jij deze workshop willen volgen maar was deze al vol?? Dan ligt hier je kans om deze leuke workshop alsnog te kunenn volgen.
Vrijdag 4 november is deel 1 en vrijdag 11 november vindt deel 2 plaats.

Opgeven voor deze workshops kan in de winkel of via mail aan workshops-hobbyworld@croptime.net

Workshop Vrij Schilderen

Bij de workshop Vrij Schilderen van Ankha zijn zaterdag 5 november ook nog wat plekjes vrij.

Opgeven voor deze workshop kan in de winkel of via mail aan workshops-hobbyworld@croptime.net

Basisworkshop Stempelen

Zaterdag 5 november geef ik de Basisworkshop Stempelen. Voor deze workshop zijn nog enkele plekjes vrij.

Wil jij je opgeven voor deze workshop?? Dat kan in de winkel of via mail aan workshops-hobbyworld@croptime.net

Eerste groenworkshop bij Hobbyworld Croptime

Afgelopen zaterdag hadden we onze eerste groenworkshop bij Hobbyworld Croptime.
Het was niet alleen erg gezellig maar cursusleidster Marianne was ook zeer onder de indruk van de resultaten.
Iedereen is dan ook heel benieuwd hoe de volgende workshop gaat worden met de kerst.
Wil jij ook een mooi bloemstuk maken of ben je ook nieuwsgierig naar wat we met de kerst gaan doen? Kijk dan op onze website. Opgeven voor een workshop kan in de winkel of via mail aan workshops-hobbyworld@croptime.net

Misschien tot de volgende workshop!
Marianne

Nieuw blog


Als jullie dit bericht lezen, hebben jullie ons weer gevonden. Helaas is ons vorig blog uit de lucht en moeten we helemaal overnieuw beginnen. Dus......................... Ik hoop nog wat berichtjes te kunnen vinden en dan te plaatsen maar voorlopig beginnen we met een schone lei.

Kom dus regelmatig kijken want we zullen weer veel nieuwtjes op dit blog gaan plaatsen.

Fijne zondag!
Marianne